آخرین شرایط تیم های ملی رده های سنی هندبال ساحلی ایران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از فدراسیون هندبال غلامحسین نیکویی در مورد شرایط تیم های ملی گفت: اوایل امسال برای سازمان تیم های ملی ساحلی کادر فنی تیم های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را مشخص کردیم.

آخرین شرایط تیم های ملی رده های سنی هندبال ساحلی ایران

تیم ملی نونهالان به دلیل برگزار نشدن مسابقات استعدادهای برتر به دلیل شرایط پاندمی کرونا، تشکیل نشد، اما تیم ملی نوجوانان به منظور حضور در مسابقات آسیایی و انتخابی جهانی تمرینات خود را شروع نموده و دهمین اردوی تیم ملی نوجوانان ساحلی را نیز در کرمان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در رده امیدها با صحبت هایی که به مربیان تیم های ملی صورت گرفت، قرار شد تا با اعلام فراخوان اسامی تیم ملی امید معین گردد تا در اولین فرصت اردوی آنها را نیز برگزار کنیم.

نیکویی در رابطه با شرایط تیم ملی بزرگسالان ساحلی نیز تاکید نمود: تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی نیز که قرار بود به المپیک ساحلی سانیا چین اعزام گردد، به دلیل تعویق احتمالی این مسابقات، اولین اردوی خود را به طور مشترک با اردوی تیم ملی ساحلی نوجوانان در کرمان برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه فرایند برگزاری اردوها ادامه دار خواهد بود، تاکید نمود: انجمن هندبال ساحلی قرار است در ماه جاری یا ماه آینده تورنمنتی را با حضور تیم های ملی نوجوانان، امید و بزرگسالان در یکی از استان های ساحلی برگزار کند تا تمام تیم ها در شرایط مسابقه قرار گیرند.

رئیس انجمن هندبال ساحلی اضافه کرد: مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا که قرار بود در تایلند برگزار گردد به دلیل انصراف میزبان احتمالاً به کشوری دیگر منتقل می گردد و میزبان جایگزین باید زمان موردنظر خود را برای برگزاری مسابقات به کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام نموده و این نهاد نیز به ما اطلاع دهد و تا زمان اطلاع از زمان برگزاری این مسابقات، تمرینات تیم را با جدیت ادامه می دهیم تا تیم در نهایت آمادگی به این مسابقات اعزام گردد.

pariha.ir: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

مجله 90 جعبه: مجله 90 جعبه، مجله تفریحی و آموزشی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 127424

به "آخرین شرایط تیم های ملی رده های سنی هندبال ساحلی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط تیم های ملی رده های سنی هندبال ساحلی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید