دورتموند، سانچو را می فروشد؛ هالند را نه!

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه بوروسیا دورتموند برنامه ای برای فروش مهاجم نروژی اش ندارد اما هافبک انگلیسی اش را در لیست خروج خواهد گذاشت.

دورتموند، سانچو را می فروشد؛ هالند را نه!

به گزارش خبرنگاران، ارلینگ هالند و جیدون سانچو، دو بازیکن بوروسیا دورتموند هستند که چندین باشگاه اروپایی شرایط آنها را به دقت زیرنظر دارند و نسبت به جذب شان علاقه مند هستند اما باشگاه بوروسیا دورتموند قصد حفظ یکی از این دو بازیکن را دارد. بر اساس گزارش نشریه آلمانی بیلد؛ باشگاه بوروسیا دورتموند ترجیح می دهد در تابستان آینده جیدون سانچو را بفروشد و در مقابل ارلینگ هالند را حفظ کند و برنامه ای برای فروش این مهاجم نروژی ندارد.

بیلد اخیراً مدعی شده بود باشگاه بوروسیا که در تابستان اخیر روی سانچوی 20 ساله قیمتی 120 میلیون یورویی گذاشته بود، حالا حاضر است در ازای 100 میلیون یورو او را در خاتمه فصل بفروشد. دورتموند که به مانند خیلی از باشگاه های عظیم دیگر به خاطر شیوع ویروس کرونا دچار ضررهای اقتصادی قابل توجهی شده به دنبال این است تا با فروش سانچو بخشی از این ضرر را جبران کند.

این هافبک انگلیسی در تابستان اخیر هم به شدت بحث پیوستنش به منچستریونایتد مطرح بود، اما در نهایت دو باشگاه بوروسیا دورتموند و منچستریونایتد بر سر رقم این انتقال به توافق نرسیدند. منچستریونایتد حاضر نبود رقمی بیش از 80 میلیون یورو بابت سانچو بپردازد و در مقابل دورتموند هم حاضر نشد از موضع 120 میلیون یورویی خود کوتاه بیاید. این بازیکن این فصل در 28 بازی از رقابت ها مختلف آمار 9 گل زده و 14 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

در سوی دیگر گفته می گردد بند فسخ 75 میلیون یورویی در قرارداد هالند 20 ساله با دورتموند وجود دارد که در سال 2022 قابلیت فعال شدن دارد. این مهاجم نروژی که از زمان پیوستنش به دورتموند در زمستان گذشته، تا به امروز در 42 بازی 41 گل برای زردپوشان وستفالن به ثمر رسانده است، مورد توجه باشگاه هایی همچون رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی قرار گرفته است. قرارداد او با دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

rezaruigari.ir: مجله رویگری، مجله سینما و هنر هفتم

mfiroozi.ir: مجله فیروزی، مجله خبری تحلیلی

silverseven.ir: سیلور 7 | مجله فناوری های رایانه ای، علوم کامپیوتری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 134006

به "دورتموند، سانچو را می فروشد؛ هالند را نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموند، سانچو را می فروشد؛ هالند را نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید