زیباترین مدل های بالش کودک فانتزی در طرح های شیک و جدید سال

به گزارش مجله سرگرمی، اگر شما هم بدنبال راهی برای تزیین و زیباسازی دکوراسیون اتاق کودک می گشت، شک نکنید ساده ترین راه استفاده از مدل های جذاب بالش کودک فانتزی است. با کمک این بالش ها می توانید دکوراسیون اتاق خواب به شکلی بسیار زیبا و البته کم هزینه و ساده، متحول کنید.

زیباترین مدل های بالش کودک فانتزی در طرح های شیک و جدید سال

این بالش ها را به محض خریدن می توانید درون اتاق خواب قرار داده و با روتختی شیک و بالش های دیگر ترکیب کنید. خواهید دید که چقدر سریع دکوراسیون اتاق حالتی تازه و شاداب به خود می گیرد. علاوه بر رنگ های های جذاب، بالش های فانتزی دیزاین های جالبی هم دارند که سریعا چشم ها با جذب خود می کنند. البته علاوه بر اتاق کودک، می توانید از این بالش ها بعنوان دکوری در اتاق های عمومی خانه مثل نشیمن هم استفاده کنید. برای آنهایی که علاقمند به دکوراسیون های شاد و انرژیک هستند، چنین کاری بشدت توصیه می شود. در ادامه با انواع جدید بالش کودک فانتزی آشنا خواهیم شد. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ابتدا با مدلی شروع می کنیم که برای بازی بچه ها هم بسیار مناسب است. مدل بالش های توپی علاوه بر ظاهر بسیار زیبا و شیرینی که دارند، بعنوان یک المان دکوری نیز بشدت در دکوراسیون خودنمایی می کنند. فکر می کنم شما هم در همان نگاه اول عاشق چنین بالش هایی شوید. طرح پیچ خورده بافت های بالش به یکدیگر باعث شده علی رغم سادگی، بسیار زیبا و جذاب دیده شوند. این بالش ها علاوه بر اتاق کودک، برای اتاق خواب بزرگسالان نیز مناسب است. اگر دکور اتاق کودک رنگ های ساحلی و لطیفی دارد، استفاده از بالش هایی به رنگ آبی و سفید گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

بالش کودک فانتزی در طرح های میوه ای یکی از ایده های بسیار خلاقانه و جالب برای تزیین اتاق و حتی بازی بچه هاست. جالب است بدانید این بالش ها با تکنولوژی پرینت سه بعدی ساخته شده اند و به همین خاطر ظاهری بسیار طبیعی دارند. روکش این بالش ها جدا شدنی است و می توان براحتی آنها را شست.

راهنمای دکوراسیون اتاق کودک، ساده، ارزان و فانتزی

میوه آووکادو امروزه نه تنها در ایران که در کل جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای آنهایی که علاقه به این میوه مفید و شگفت انگیزی دارند چه چیز بهتر از دکوری طرح آووکادو. چنین طرح های بامزه ای از بالش کودک فانتزی را می توان علاوه بر اتاق کودک، در اتاق خواب های دیگر نیز استفاده کرد. شکل های زیر کیفیت بالای این مدل را نشان می دهد.

تقریبا همه بچه ها عاشق دونات هستند. دونات یکی از شیرینی های معروف و محبوب جهانست. این طرح را می توان یک گزینه بسیار عالی برای اتاق کودک دانست فقط حواستان باشد که با انتخاب چنین بالشی، احتمالا تقاضا برای شیرنی دونات در خانه بسیار بالا می رود. سایز این بالش فانتزی زیبا 30 در 30 سانتی متر است.

مدل های جدید قالیچه و فرش اتاق کودک در طرح های فانتزی

همچنان در تم خوراکی های خوشمزه می مانیم. بالش کودک فانتزی در طرح کاپ کیک نیز یکی دیگز از مدل های جذابی است که بچه ها عاشقش خواهند شد. اما جالب است بدانید این بالش زیبا نه تنها بسیار طبیعی دیده می شود بلکه بوی آن نیز دقیقا شبیه بوی شیرینی کاپ کیک است. الیاف های این بالش به بوی ماده وانیل آغشته شده اند و به همین خاطر بویی بسیار خارق العاده از خود ساطع می کنند. البته این بو شدت زیادی نشده و برای متوجه شدن آن باید از نزدیک بالش را بو کنید.

موضوع حیوانات نیز یکی از موضوعاتی است که بچه ها علاقه بسیار خاصی به آن دارند. بالش های فانتزی هم در طرح حیوانات بسیار متنوع هستند اما مدل هایی که در شکل های زیر آورده شده علاوه بر بالش نقش یک اسکویشی بسیار دوست داشتنی را هم ایفا می کنند. اسباب بازی های اسکویشی در حال حاضر نزد بچه ها و نوجوانان بسیار طرفدار دارد. همچنین در ساخت این بالش کودک فانتزی، از پارچه های فوق العاده نرم و شکل های بسیار بامزه بهره می برند. زیبایی و کارایی دو فاکتور مهم هستند که هر خانواده ای قبل از خرید بالش فانتزی برای کودک دلبندشان باید مد نظر قرار دهد.

رنگ های مناسب اتاق کودک از لحاظ روانشناسی و رفتاری

موضوعاتی مثل رنگین کمان، ابر، ماه و ستاره و بطور کلی عناصر طبیعی از جمله موضوعاتی هستند که در نقاشی بچه ها به وفور دیده می شوند. حال برای تقویت حس هنری و تشویق بچه ها به موضوع نقاشی از طبیعت، می توان همین عناصر با به شکلی زیبا و درخور وارد دکوراسیون اتاق و محیط زندگی کودک کرد. شکل اول در پایین یک بالش فانتزی به شکل ابر خفته را نشان می دهد که بیشتر برای اتاق نوزاد مناسب است. در کنار این بالش می توانید بالش رنگین کمانی را نیز اضافه کنید تا یک ترکیب زیبا از ابر و رنگین کمان بوجود بیاورید. همچنین مدل های ماه و ستاره نیز می تواند بچه ها را تشویق به خوابیدن سر وقت کند. این بالش ها تمام دست ساخت بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند.

rezaruigari.ir: مجله رویگری، مجله سینما و هنر هفتم

mfiroozi.ir: مجله فیروزی، مجله خبری تحلیلی

silverseven.ir: سیلور 7 | مجله فناوری های رایانه ای، علوم کامپیوتری

منبع: اتاق
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109195

به "زیباترین مدل های بالش کودک فانتزی در طرح های شیک و جدید سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین مدل های بالش کودک فانتزی در طرح های شیک و جدید سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید