واکنش اسکوچیچ به شایعه فسخ قرارداش با فدراسیون فوتبال

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی خطاب به طرف های ایرانی گفته: من همچنان به قراردادی که با شما بسته ام متعهد باقی می مانم.

واکنش اسکوچیچ به شایعه فسخ قرارداش با فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با توجه به لغو دیدارهای تیم ملی در فروردین و خرداد ماه، نامشخص بودن شرایط رقابت های لیگ برتر (و به طور کلی اوضاع فوتبال در سراسر جهان) و همچنین بحث سرانجام دادن توافقی به قرارداد همکاری میان فدراسیون والیبال و ایگور کولاکوویچ، طی روزهای گذشته این شایعه مطرح شده بود که فدراسیون فوتبال هم بحث فسخ قرارداد دراگان اسکوچیچ را در دستور کار قرار می دهد، اما مدیران فوتبال کشور قاطعانه تأکید دارند حداقل در شرایط کنونی اصلاً چنین مسئله ای صحت ندارد.

طبق شنیده ها، اسکوچیچ طی روزهای گذشته با بعضی از صاحب منصبان فدراسیون به صورت تلفنی صحبت نموده و در خلال گفت وگوهایش هیچ حرفی از فسخ قرارداد به میان نیاورده است. او خطاب به طرف های ایرانی گفته است: من همچنان به قراردادی که با شما بسته ام، متعهد باقی می مانم. البته شرایط جهان به دلیل شیوع بیماری کرونا کاملاً متفاوت شده و نمی توان تاریخ دقیقی را برای شروع دور جدید تمرینات تیم ملی گفت ولی شک نداشته باشید به محض اینکه با من تماس بگیرید و تاریخ شروع دوباره رقابت های باشگاهی تان را اعلام کنید، سوار هواپیما می شوم و خودم را به تهران می رسانم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

iraniro.ir: تور داخلی ایران: گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81992

به "واکنش اسکوچیچ به شایعه فسخ قرارداش با فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اسکوچیچ به شایعه فسخ قرارداش با فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید