بازی های آسیایی ساحلی برای دومین بار به تعویق افتاد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بر اساس خبر منتشرشده توسط شورای المپیک آسیا، بازی های آسیایی ساحلی سانیا 2020 (Sanya2020 Asian Beach Games) به دلیل پاندمی کرونا و شروع موج جدیدی از جهش این ویروس در بسیاری از کشورها برای دومین بار معلق گشت.

بازی های آسیایی ساحلی برای دومین بار به تعویق افتاد

این رویداد قرار بود بر طبق عنوان آغازین خود در سال 2020 برگزار گردد که با حفظ نام خود و بدلیل پاندمی کووید 19 به سال 2021 موکول و مقرر به برگزاری در ماه آوریل شد.

بر اساس اعلام OCA تاریخ جدید این رویداد پس از مشورت و نشست مشترک با میزبانان چینی اعلام خواهد شد. جهش جدید در ویروس مرگبار کرونا که 70 درصد سریع تر از نوع فعلی آن قابل انتشار و گسترش است دلیل اصلی احتیاط و تعویق بازی های آسیایی ساحلی عنوان شده است.

خبر تعویق بازی های آسیایی ساحلی پس از نشست 3 جانبه شورای المپیک آسیا، کمیته برگزاری بازی ها و کمیته ملی المپیک چین و توافق نظر هر 3 نهاد رسماً منتشر گشت.

حفظ سرمایه کمیته های ملی المپیک، ایمنی و سلامت شرکت کنندگان در این رویداد از دیگر دلایل مهم اتخاذ این تصمیم برشمرده شده است. بازی های آسیایی ساحلی بطور بالقوه میزبان بیش از 2000 ورزشکار از 40 کشور آسیایی است.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 126827

به "بازی های آسیایی ساحلی برای دومین بار به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی ساحلی برای دومین بار به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید